Sunday 18 March 2012

maya, kadang aku merasa kosong, jiwa melayang entah kemana, hati meronta2 mahu melarikan diri dari dunia. namun kadang aku suka terasa diawang2. antara fantasi dan realiti kadang aku hampir lupa apa bezanya.
maya, sombong kah aku dengan tingkah laku ku? ego kah aku dengan cara ku? jiwa kadang tak mengerti.
aku juga mengerti duhai maya, tentang masa depan bukan lah milik ku, namun tiada aku terhenti memohon dariNYa, agar ketemukan jiwa yang kosong ini dengan bimbingan dan isi yang diizinkan olehNYA.
maya, rindu ku tetap tiada hujungnya. semakin hari keinginan untuk bertemu dengan pemilik jiwa semakin terasa, namun maseh ku tidak temui siapa..mungkin belum masa nya untuk aku memiliki nya.
mohon sepikan aku dari dunia, walau seketika, dugaan di dalam nya kadang di kuasai nafsu semarak bisik hasutan

No comments:

Post a Comment